? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 29, 2010

remaja sekarang...

Gadis ketagih seks


SAYA berumur 19 tahun dan masih belajar. Ketika berumur 10 tahun, saya melakukan hubungan seks dengan sepupu saya. Dalam usia yang terlalu muda, saya langsung tidak mengerti apa yang saya lakukan.

Seingat saya, dua kali sepupu saya meniduri saya dan kejadian berlaku apabila dia datang ke rumah saya ketika cuti sekolah. Ayah tidak tahu hal ini kerana sibuk bekerja, manakala ibu pula sibuk menguruskan hal enam anaknya yang lain.

Ibu juga dulunya tidak mengendahkan saya. Ibu hanya memberi makan dan kasih sayang sekali-sekala kepada saya. Selebihnya saya banyak berdikari. Sekarang, sepupu saya menerima rawatan di Pusat Serenti kerana terbabit dengan dadah.

Saya bersyukur pada Allah kerana tidak menemukan saya dengan dirinya lagi. Mungkin jika berdepan dengannya, segala macam perasaan takut, benci dan marah akan timbul dalam diri saya.

Selain itu, ketika kanak-kanak, saya juga pernah melakukan hubungan seks dengan pak cik saya. Bagaimanapun, ketika usia 11 tahun saya mula mengerti apa maknanya ‘rogol’. Saya juga tahu apabila melakukan hubungan seks, seorang perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak.

Saya juga mula faham bahawa hubungan seks sepatutnya hanya boleh dilakukan oleh orang yang berkahwin. Dengan pemahaman itu, saya mula menjaga kehormatan diri dan tidak lagi melakukan hubungan seks dengan sesiapa pun.

Masalahnya, mungkin disebabkan pernah melakukan hubungan seks, kini saya ketagih untuk melakukannya lagi. Untuk memuaskan nafsu, saya kerap melakukan onani dengan sebarang objek.

Saya tak mahu perbuatan ini berterusan, tapi saya sukar menghentikannya. Apa perlu saya lakukan? Saya juga ingin tahu, jika kerap melakukan onani, adakah saya susah dapat anak apabila berkahwin kelak?

Dang Setia, saya sedih dengan apa yang berlaku ke atas diri saya. Ketika di tingkatan dua saya mula terfikir mengenai status saya, adakah saya masih ada dara atau tidak? Saya tidak suka bila nenek, ibu dan ayah panggil saya anak dara.

Sekarang saya ada teman lelaki. Kami berkawan sejak saya tingkatan empat lagi. Dengan dia, saya tidak pernah lakukan hubungan seks betul-betul, tapi secara luaran saja. Saya cerita segala masalah saya padanya dan syukur dia menerima saya seadanya.

Masalahnya, saya senang tergoda dengan rayuannya dan saya bimbang akan terlanjur melakukan hubungan seks. Kini saya keluar malam untuk berjumpa dengannya tanpa pengetahuan ibu bapa, biarpun saya tahu risikonya.

my comment....

terlalu banyak masalah sosial yang berlaku sekarang sehingga tidak mampu dibendung...yang paling penting,tingkatkan iman dalam hati...

0 comments: